Przypomnij hasło

Materiały do zajęć

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Filtruj

  •  
  •  
  •  
  •  
Filtruj

  •  
  •  
  •  
  •  
Filtruj

Filtruj

Wyszukiwarka materiałów

Wyczyść

Dysponujesz ciekawymi materiałami?

Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!

Podziel się materiałami

Ostatnio dodane:

  • Brak ostatnio dodanych

Ostatnio przeglądane

Zestaw

Zniszczone huśtawki

  • Wiek dziecka: 4-latki
  • Pora roku: Lato
  • Podstawa programowa: 15.Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne.

Wielkość pliku: 0.10 MB

Czas pobierania: poniżej 1 minuty

Zarejestruj się aby pobrać zestaw

Co będzie potrzebne?

  • Tekst opowiadania pt. „Kto mógł to zrobić?”
  • zdjęcia lub ilustracje przedstawiające zniszczone lub zdewastowane place zabaw
  • miejsca w parku
  • popisane mury itp.
  • drewniane patyczki po lodach
  • wykałaczki
  • kredki ołówkowe
  • farby
  • klej
  • taśma klejąca
  • plastelina
  • karteczki z napisanymi na nich imionami dzieci
  • rękawiczki jednorazowe dla każdego dziecka

Zestaw realizuje podstawę programową w zakresie:

Obszar 15.Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne.
Umiejętność 15.5 wie, że wszyscy ludzie mają równe prawa

Wdrażanie dzieci do poszanowania wspólnej własności oraz dbania o miejsca użytku publicznego. Dzieci wiedzą, że należy szanować sprzęty znajdujące się w miejscach publicznych i powszechnego użytku, rozumieją powody, dla których powinno dbać o własność ogólną, chętnie biorą udział w drobnych pracach porządkowych.

Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się

Co zawiera zestaw?

Zniszczone huśtawki
> Scenariusze

Wdrażanie dzieci do poszanowania wspólnej własności oraz dba...

Pobierz >

Arkusz obserwacji „Zniszczone huśtawki”
> Inne

Arkusz obserwacji do scenariusza „Zniszczone huśtawki”

Pobierz >

Kto mógł to zrobić?
> Opowiadania/bajki

Opowiadanie pomocne przy wdrażaniu dzieci do poszanowania wspólnej ...

Pobierz >