Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.2 grupuje obiekty w sensowny sposób (klasyfikuje) i formułuje uogólnienia typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne
Trzylatek stara się zapamiętywać i powtarzać treść rymowanki. Przebieg zajęć: Przywitanie z misiem za pomocą rymowanki „Entliczek-pentliczek…” – rytmizacja tekstu, używanie zwrotów grzecznościowych. Uważne słuchanie wiersza „Śniadanko u misia”. Zabawa przy muzyce „Entliczek-pentliczek, kto czerwony kolor ma…”– poruszanie się w rytm muzyki, reagowanie na pauzę, naśladowanie ruchów kolegi. Zabawa dydaktyczna „Entliczek-pentliczek, czerwony stoliczek na kogo wypadnie na tego bęc! Co tu pasuje a co nie?” – segregowanie przedmiotów według rodzaju. „Czerwony stoliczek” – mieszanie barw i tworzenie różnych odcieni czerwonego koloru, malowanie wzorów na dużej płaszczyźnie.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Scenariusz zawiera zabawy słowne i dydaktyczne w oparciu o treść ry...
Pobierz >